Календарне планування

 
 

Календарне планування




Основи здоров’я
( 1 год )
„Основи здоров’я” 4 клас
Н.М. Б ібік, Т.Є. Бойченко
м. Київ
№ уроку Дата Тема уроку № стор.
Безпека життя ( 18 год )

17. Безпека вдома. 79
18. Безпека вдома. 80 – 82
19. Безпека в побуті. 83 – 86
20. Правила поведінки у випадку виникнення поже- 86 – 88
жі.
21. Безпека під час масових заходів. 89 – 92
22. Як поводитися з незнайомцями на вулиці. 92 – 93
Практична робота №4.
23. Безпечний відпочинок взимку. 94 – 98
Практична робота №5.
24. Безпека руху пішоходів. Екскурсія. 98 – 99
25. Сигнали світлофора і регулювальника. 100 – 101
Практична робота №6.
26. Види перехресть. Перехід перехресть і майдан- 103 – 106
чиків.
27. Перехід дороги за різних умов. 106 – 109
28. Дорожні знаки. 109 – 115
29. Автомобіль – джерело небезпеки. Сигнали во- 115 – 120
діїв. Практична робота №7.
30. Спеціальні машини та їх призначення. Дорож- 120 – 125
ньо – транспортні пригоди (ДТП).
31. Безпека велосипедиста. Практична робота №8. 125 – 129
32. Надзвичайні ситуації. 130 – 133
33. Надзвичайні ситуації. Практична робота №9. 133 – 135
34. Підсумковий урок. Тести, ігри, вікторини. 140 – 141


Практичних робіт - 6
Екскурсія - 1












Образотворче мистецтво
( 1 год )
Альбом – посібник
„Образотворче мистецтво”
4 клас
С.К. Трач
№ уроку Дата Тема уроку
Зима – чарівниця ( 6 год ) (продовження)
17. Малювання композиції „Дід Мороз і Снігуронька”.
18. Малювання композиції „Колядники”.
______________________________________________________________________________
Графіка ( 5 год )
19. Створення композиції у техніці вітража „Люблять добру
казку люди”.
20. Створення композиції у техніці мозаїки „Портрети казкових
героїв”.
21. Малювання графічними матеріалами композиції „Моя сім’я”.
22. Малювання композиції „Мама в інтер’єрі”.
23. Створення вітальної листівки до маминого свята.

Декоративно-ужиткове мистецтво ( 4 год )
24. Зображення на площині казкових квітів Петриківки.
25. Малювання композиції „Подарунок для бабусі”
(кухонна дощечка).
26. Ритмічний поворот елементів у крузі. Візерунок для круглого
блюда.
______________________________________________________________________________
Ліплення ( 2 год )
27. Ліплення на тему „Здрастуйте, звірі, малі та великі !”
28. Ліплення іграшкового коника на основі спостережень за тво-
Рами декоративно-прикладного мистецтва.

Конструювання ( 2 год )
29. Конструювання з паперу у техніці орігамі. Виготовлення
об’ємного образу „В хату до мене птиця влетіла”.
30. Конструювання будинків з паперу.

Живопис ( 4 год )
31. Малювання композиції „Будинки”.
32. Малювання композиції „Цвітуть сади”.
33. Виготовлення театральної ляльки із пап’є-маше.
34. Розпис театральної ляльки фарбами.





Я і Україна ( громадянська освіта )
( 1 год)
„Я і Україна” 4 клас
Т.М. Байбара, Н.М. Бібік
м. Київ
№ уроку Дата Тема уроку № сторінки
Людина ( 21 год ) (продовження)

17. Людська гідність. Правда і неправда в людсько- 32 – 33
му житті.
18. Як уникнути конфліктів.
19. Правила ввічливості у шкільному житті. 34 – 35
20. Правила гостинності. 35
21. Правила поведінки в гостях.
22. Основні правопорушення. 40 – 43
23. Моделювання поведінки в різних життєвих ситуа-
ціях.
24. Твої життєві правила. 43 – 47
25. Вчинки та їх наслідки. Юридична відповідальність 47 – 49
за правопорушення.
______________________________________________________________________________
Людина і суспільство ( 5 год )

26. Символіка. Що це таке? 50 – 53
27. Державні символи України. 54 – 56
28. Українська мова – державна мова України. 57 – 58
29. Права та обов’язки громадян. 59
30. Взаємні обов’язки батьків і дітей. 60 – 63

Культурна спадщина народу ( 4 год )

31. Культура. Народні промисли. Роль народних тради- 64 – 66
цій у збереженні культури.
32. Культурно-історичні пам’ятки та ставлення до них. 66 – 71
33. Державні, релігійні та народні свята українців. 71 – 74
34. Тематична атестація. Підсумковий урок за рік.












Я і Україна ( природознавство )
( 1 год )
„Я і Україна” 4 клас
Т.М. Байбара, Н.М. Бібік
м. Київ
№ уроку Дата Тема уроку № сторінки
Наша Батьківщина – Україна ( 10 год ) (продовження)

17. Південний берег Криму. 127 – 130
18. Гори. Карпатські гори. Практична робота №9. 130 – 134
19. Кримські гори. 135 – 138
20. Населення України. Практична робота №10. 138 – 140
21. Охорона природи в Україні. 140 – 143
Практична робота №11.

Твій рідний край ( 13 год )

22. Рідний край на території України. 144 – 145
Практична робота №12.
23. Погода в рідному краї. Екскурсія. 145 – 148
24. Корисні копалини в рідному краї. 148 – 149
Практична робота №13.
25. Грунти в рідному краї. Практична робота №14. 150 – 151
26. Природні угрупування рідного краю. Ліси. 151 – 153
Практична робота №15.
27. Луки – природне угрупування. 154 – 156
Практична робота №16.
28. Прісна водойма – природне угрупування. 156 – 159
Практична робота №17.
29. Болото – природне угрупування. 159 – 161
30. Рослинництво в рідному краї (предметний урок). 161 – 165
31. Тваринництво в рідному краї. 166 – 168
32. Промисловість у рідному краї. 168 – 171
Практична робота №18.
33. Охорона природи в рідному краї. 171 – 172
Практична робота №19.
34. Тематичне опитування. Підсумковий урок за рік.


Практичних робіт - 11
Предметний урок - 1
Екскурсія - 1






Трудове навчання
( 1 год )
Альбом – посібник
„Трудове навчання” 4 клас
С.К. Трач
№ уроку Дата Тема уроку
Вироби з різних матеріалів ( 6 год )

17. І.Т.Б. Виготовлення паперової іграшки „Паперове янголятко”.
18. І.Т.Б. Конструювання іграшок з нитяних кульок.
19. І.Т.Б. Конструювання іграшок з нитяних кульок.
20. І.Т.Б. Виготовлення вази із пластмасової тари.
21. І.Т.Б. Виготовлення тарілочки із пап’є-маше.
22. І.Т.Б. Виготовлення декоративного панно на тарілочці із
пап’є-маше.

Робота з тканиною ( 12 год )

23. І.Т.Б. Пошиття козацької шапки.
24. І.Т.Б. Виготовлення плоскої ляльки „Козачок”.
25. І.Т.Б. Український національний костюм. Пошиття сорочки та
плахти для ляльки.
26. І.Т.Б. Виготовлення віночка для ляльки.
27. І.Т.Б. Пошиття лялькових шароварів та сорочки.
28. І.Т.Б. Виготовлення м’якої іграшки „Курчатко”.
29. І.Т.Б. Виготовлення м’якої іграшки „Курочка”.
30. І.Т.Б. Виготовлення м’якої іграшки „Жабенятко”.
31. І.Т.Б. Вишивання рушничка хрестиком.
32. І.Т.Б. Вишивання хрестиком.
33. І.Т.Б. Вишивання гладдю.
34. І.Т.Б. Вишивання стрічками.


















Математика
( 4 год )
„Математика” 4 клас
М.В. Богданович
м. Київ
№ уроку Дата Тема уроку № завдання
Множення і ділення на одноцифрове число ( 28 год )
(продовження)

65. Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові 534-543
(загальний випадок). Задачі.
66. Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові. 544-552
Ускладнені задачі на зведення до одиниці.
67. Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові. 553-561
Перевірка ділення множенням.
68. Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові 562-569
у випадку, коли частка містить всередині нуль.
69. Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові 570-576
у випадку, коли частка містить всередині нулі.
70. Ділення багатоцифрових чисел, що закінчуються 577-585
нулями.
71. Ділення іменованих чисел. 586-594
72. Діення іменованого числа на іменоване. 595-602
73. Вправи на сумісні дії. Задачі на зустрічний рух. 603-609
74. Знаходження значень виразів на всі арифметичні 610-619
дії. Задачі на зустрічний рух.
75. Контрольна робота №5.
76. Аналіз к.р. Вирази на порядок дій. Задачі на зуст- 620-628
Річний рух.
77. Ділення багатоцифрових чисел на 10, 100, 1000 з 629-639
остачею. Задачі на спільну роботу.

Ознайомлення з дробами.
Множення і ділення багатоцифрових чисел, що закінчуються нулями
( 21 год )

78. Задачі на знаходження частин числа і числа за його 640-648
частиною. Складені задачі.
79. Порівняння частин. Складені задачі, які включають 649-656
знаходження частини числа.
80. Ознайомлення з дробами. Запис дробу. Складені за- 657-665
дачі, які включають знаходження частини числа.
81. Знаходження дробу від числа. Задачі. 665-672
82. Складені задачі, які включають знаходження дробу 673-681
від числа. Знаходження значення виразу з буквою,
що повторюється два рази.
83. Повторення правила множення числа на добуток. 682-692
Подання дробу. Як частини двох чисел.

84. Множення чисел, що закінчуються нулями. Повто- 693-700
рення преставного та сполучного законів множення.
85. Усне множення двоцифрових і круглих багатоциф- 701-709
рових чисел на розрядні числа. Складені задачі.
86. Письмове множення багатоцифрових чисел на круг- 719-718
лі числа. Підготовка до розв’язування задач на про-
порційне ділення.
87. Контрольна робота №6.
88. Аналіз к.р. Задачі на пропорційне ділення. Повторе- 719-726
ння ділення трицифрових чисел на одноцифрові і
двоцифрові числа.
89. Знаходження добутку виду 2400 * 30 усним і пись- 727-736
мовим способами. Задачі на пропорційне ділення.
90. Задачі на пропорційне ділення. Розв’язування рів- 737-745
нянь і нерівностей.
91. Правило ділення числа на добуток. Усне ділення 746-755
круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа.
Повторення ділення з остачею на одноцифрове чис.
92. Ділення з остачею на двоцифрове число. Усне діле- 756-763
лення круглих чисел на розрядні числа.
93. Письмове ділення трицифрових чисел на круглі де- 764-772
сятки з остачею. Рівняння.
94. Порівняння задач на пропорційне ділення. Ділення 773-780
з остачею. Вирази на порядок виконання дій.
95. Ділення виду 45780 : 60 і 299600 : 700. Задачі на рух. 781-789
96. Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові круглі 790-799
числа у випадку, коли в частці є нуль. Задачі.
97. Ділення чисел, що закінчуються нулями. Дії з імено- 800-809
ваними числами. Вирази на порядок виконання дій.
98. Контрольна робота №7.

Множення і ділення багатоцифрових чисел
на двоцифрове число ( 30 год )

99. Аналіз к.р. Повторення множення двоцифрових чисел 810-817
(пис).Задачі на знаходження числа за двома різницями.
100. Множення трицифрових чисел на двоцифрові. Задачі. 818-824
101. Множення багатоцифрових чисел на двоцифрові (за- 825-831
гальний випадок). Задачі.
102. Множення іменованих чисел на двоцифрові числа. За- 832-839
пис периметра і площі квадрата у загальному вигляді.
103. Знаходження значень виразів на сумісні дії. Задачі. 840-848
104. Множення багатоцифрових чисел на трицифрові (оз- 849-856
найомлення). Задачі на рух.
105. Множення виду 1578 * 403. Задачі на рух і площу. 857-864
106. Ділення на двоцифрове число (повторення). Понят- 865-874
тя про середнє арифметичне. Задачі на дроби.
107. Ділення трицифрових чисел на двоцифрові з остачею 875-883
у випадку двоцифрової частки. Задачі.

108. Ділення трицифрових чисел на двоцифрові. Задачі 884-891
на знаходження середнього арифметичного. Рівнян.
109. Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові (за- 892-898
гальний випадок). Задачі на знаходження середньо-
го арифметичного.
110. Перевірка ділення множенням. Задачі на знаходже- 899-906
ння середнього арифметичного.
111. Ділення багатоцифрових чисел на числа другого 907-914
десятка. Задачі на знаходж. середнього арифмет-го.
112. Ділення у випадку, коли частка містить нулі. Повто- 915-922
рення задач на зведення до одиниці.
113. Ділення на двоцифрове число у випадку, коли в кін- 923-930
ці частки є нуль. Задачі з буквеними даними.
114. Ділення з остачою на двоцифрове число, коли част- 931-938
ка закінчується нулем. Задачі на спільну роботу.
115. Ділення іменованих чисел на двоцифрові числа. 939-945
Задачі на дроби.
116. Сімісні дії з багатоцифровими числами. Рівняння. 946-952
Задачі на спільну роботу.
117. Знаходження значень виразів на сумісні дії з багато- 953-961
цифровими числами. Нерівності.
118. Сумісні дії з багатоцифровими числами. Ділення 962-969
іменованих чисел. Рівняння.
119. Контрольна робота №8.
120. Аналіз к.р. Ділення багатоцифрових чисел на трици- 970-977
фрові (ознайомлення). Задачі.
121. Ділення багатоцифрових чисел на трицифрові у випа- 978-985
дку, коли в записі частки є нуль (ознайомлення).
122. Міри часу. Таблиця одиниць вимірювання часу. Сто- 986-994
ліття, секунда. Задачі на зведення до одиниці.
123. Визначення часу і тривалості подій за календарем. 995-1002
Задачі на знаходження суми двох добутків.
124. Перетворення одиниць вимірювання часу. Задачі на 1003-1010
спосіб відношення.
125. Додавання і віднімання іменованих чисел, виражених 1011-1018
у мірах часу. Задачі на спільну роботу.
126. Задачі на визначення тривалості події, її закінчення 1019-1028
та початку.
127. Розв’язування задач на час. Складені задачі. 1029-1040
128. Контрольна робота №9.

Повторення вивченого матеріалу ( 8 год )

129. Аналіз к.р. Натуральний ряд чисел. Будова натура- с.151-152
льного числа у десятковій системі числення.
130. Порівняння чисел. с.152
131. Величини. Метрична система мір. с.152-154
132. Додавання. Закони додавання. с.154-155
133. Віднімання. Властивості різниці. с.155

134. Множення. Закони множення. с.156-157
135. Ділення. Властивості частки. с.157-158
136. Підсумковий урок за рік.



Контрольних робіт - 5












































Список творів,
рекомендованих для вивчення напам’ять
ІІ семестр

10. Д. Павличко „Наш прапор” , ст.33

11. Т. Шевченко „Садок вишневий . . .” , ст.35

12. Т. Шевченко „Реве та стогне Дніпр широкий” , ст.39

13. І. Франко „Дивувалась зима . . .” , ст.41

14. В. Ткаченко „Квітень” , ст.76

15. О. Олесь „В небі жайворонки в’ються” , ст.81

16. М. Гоголь „Чудовий Дніпро” (уривок), ст.89

17. М. Сингаївський „Дощ із краплі починається” , ст.134

18. В. Кордун „Як мама пісню заведе . . .” , ст.164





















Українська мова (читання )
( 3 год )
„Читанка” ІІ частина
4 клас
О.Я. Савченко
м. Київ
№ уроку Дата Тема уроку № сторінки
Міфи народів світу ( 4 год )

49. Міфи про походження світу. 3 – 5
50. Міфи про створення людей. 5 – 7
51. Давньослов’янські міфи. 7 – 10
52. Уславлення винахідливості людського розуму. 10 – 14

Сторінки з історії ( 7 год )

53. Позакласне читання. Не вмирає наша слава.
54. Хто такі слов’яни? 15 – 21
55. Київ – серце України і найстарше місто в світі. 21 – 26
56. Горда назва міста – Львів. 26 – 27
57. Українці за океаном. 27 – 29
58. У боротьбі за рідний край. 29 – 32
59. Історія Державного Прапора України 33 – 34
(вірш напам’ять).

Поетична світлиця ( 7 год )

60. Позакласне читання. Письменники рідного краю.
61. Т.Г. Шевченко – співець краси рідного краю 35 – 38
(вірш напам’ять).
62. Шевченкове слово. 38 – 39
63. Людина рідкісного благородства (вірш напам’ять). 40 – 41
64. Вчитаймося в Лесине слово іскристе. 42 – 46
65. Тичина і пісня – брат і сестра. 46 – 48
66. Краса навколишнього життя у творах М.Рильського. 48 – 52

Байки ( 4 год )

67. Позакласне читання. Байки.
68. Байки Езопа. 53 – 55
69. Два брехуни одної правди не скажуть. 56 – 58
70. Чуже бачить під лісом, а свого не бачить під носом. 59 – 60

П’єса – казка ( 1 год )

71. Слова ласкаві, та думки лукаві. 61 – 72



З любов’ю до рідної землі ( 15 год )

72. Весна дарує кожному, що треба і що хочеться. 73 – 76
(вірш напам’ять).
73. Позакласне читання. Прийди, весно, з радістю!
74. Як по-різному звучать мелодії природи ... 77 – 78
(вірш напам’ять).
75. Якими можуть бути грім і вітер? 79 – 81
76. Мелодії пташиного світу. (вірш напам’ять) 81 – 82
77. Пригоди на березі синьоокої Десни. 82 – 88
78. Немає другого Дніпра (уривок напам’ять). 88 – 89
79. Позакласне читання. Рідний край – Україна.
80. Що ми саджаєм, саджаючи ліс? 89 – 90
81. Життя і творчість О.С.Пушкіна. 91 – 98
82. Добре серце не буває ніколи горде. 99 – 106
83. „Золоті” казки Божени Немцової. 106 – 114
84. Гімн дитинству перекладений прозою... 115 – 119
85. Позакласне читання. Твори зарубіжних письмен-
ників.
86. Веселі вірші російського поета С. Маршака. 120 – 124

Світ у мені, і в світі я ( 16 год )

87. Від усмішки йде до всіх тепло. 125 – 128
88. На сонці тепло, а біля матері добре. 128 – 132
89. З гумором про серйозне (вірш напам’ять). 132 – 134
90. Позакласне читання. Школа добрих вчинків.
91. Нові пригоди героїв творів Всеволода Нестайка. 134 – 140
92. Всеволод Нестайко „Космонавти з нашого будинку”. 140 – 145
93. Друг із планети Сатурн. 145 – 155
94. Вірші про мрії та захоплення твоїх ровесників. 155 – 157
95. Розпізнавай і розвивай свої здібності. 157 – 158
96. Позакласне читання. У кожного є співуча пір’їнка.
97. Юні художники. 159 – 160
98. Нові зустрічі з „творчістю” Незнайки. 160 – 164
99. Краса і творчість поряд (вірш напам’ять). 164 – 165
100. Як стають письменниками.
101. Як у звичайному відкрити незвичайне і красиве. 167 – 170
102. Позакласне читання. Святе слово – рідна мати.


Позакласного читання - 9
Твори напам’ять - 9
Аудіювання - 1
Усний твір - 1
Навички читання - 1


Українська мова
( 5 год )
„Рідна мова” ІІ частина
4 клас
М.С. Вашуленко
м. Київ
№ уроку Дата Тема уроку № вправ
Прикметник ( 32 год)
(продовження)

81. Відмінювання прикметників у множині. 1 – 4
82. Вправи на вживання різних відмінкових форм прикмет- 5 – 7
ників у множині.
83. Вживання прикметників різних відмінкових форм у тек- 8 – 10
стах.
84. Узагальнюючий урок з теми „Прикметник”.
85. Розвиток зв’язного мовлення. Говоримо красиво.
Твір-опис за картиною І. Левітана „Золота осінь”.

Числівник ( 6 год )

86. Поняття про числівник як частину мови. 11 – 15
87. Спостереження за функціональною роллю числівника 16 – 19
у реченні.
88. Практичне ознайомлення з формами родового відмінка 20 – 23
числівників.
89. Контрольна робота №5.
90. Аналіз к.р.Закріплення й узагальнення мовленнєвих умінь, 24 – 27
них з вживанням числівників.
91. Узагальнюючий урок з теми „Числівник”.

Займенник ( 12 год )

92. Займенник як частина мови. 28 – 33
93. Особові займенники. 34 – 40
94. Спостереження за вживанням особових займенників 41 – 44
у текстах.
95. Розвиток зв’язного мовлення. Про одне і те ж по-різному.
Складання художніх і наукових описів.
96. Займенники 1-ї особи однини і множини. 45 – 48
97. Роздільне написання займенників з прийменниками. 49 – 51
98. Займенники 2-ї особи однини і множини. 52 – 57
99. Займенники 3-ї особи однини і множини. 58 – 65
100. Повторення і закріплення вивченого про займенник. 66 – 72
101. Творча робота на вживання займенників для зв’язку речень 73 – 76
у текстах.
102. Контрольна робота №6.
103. Аналіз к. р. Узагальнюючий урок з теми Займенник”.
Мовна тема (числівник, займенник).

Дієслово ( 32 год )

104. Загальне поняття про дієслово як частину мови. 77 – 80
105. Розвиток зв’язного мовлення. Пререказуємо детально.
Складання твору за серією малюнків.
106. Написання не з дієсловами. 81 – 84
107. Вправи на вживання не з дієсловами.
108. Спостереження за зв’язком дієслова в реченні з іншими 85 – 87
частинами мови.
109. Неозначена форма дієслова. 88 – 91
110. Змінювання дієслів за часами. 92 – 94
111. Тренувальні вправи на змінювання дієслів за часами.
112. Змінювання дієслів за числами. 95 – 98
113. Тренувальні вправи на змінювання дієслів за числами.
114. Дієслова, що виражають незавершену і завершену дію. 99 – 102
115. Розвиток зв’язного мовлення. Переказуємо стисло.
Стислий переказ твору „Граченя”.
116. Дієслова теперішнього часу. Визначення особи та числа 103 – 109
дієслів теперішнього часу.
117. Дієслова майбутнього часу. 110 – 114
118. Перша і друга дієвідміни дієслів. 115 – 118
119. Правопис особових закінчень дієслів. 119 – 122
120. Написання закінчень у дієсловах 2-ї особи. 123 – 125
121. Написання закінчень у дієсловах 3-ї особи. 126 – 129
122. Тренувальні вправи на написання закінчень у дієсловах 130 – 133
2-ї і 3-ї особи.
123. Правопис ненаголошених ососбовх закінчень дієслів те- 134 – 136
перішнього і майбутнього часу.
124. Тренувальні вправи на перевірку написання ненаголо-
шених особових закінчень дієслів теперішнього і майбу-
тнього часу. Диктант.
125. Розвиток зв’язного мовлення. Переказуємо вибірково.
126. Дієслова минулого часу. Змінювання дієслів минулого 137 – 140
127. часу за числами та родами (в однині).
128. Вправи на визначення роду дієслів минулого часу. 141 – 144
129. Тренувальні вправи на визначення роду дієслів мин. ч.
130. Значення дієслівних форм на -ся (-сь). 145 – 148
131. Вимова і написання дієслів на - ся (-сь). 149 – 151
132. Узагальнення знань і вмінь з теми „Дієслово”. 152 – 155
133. Контролна робота №7.
134. Аналіз к.р. Повторення вивченого про дієслово.
135. Розвиток зв’язного мовлення. Поміркуємо разом.
Складання тексту-міркування.

Прислівник ( 15 год )

136. Ознайомлення з прислівником як частиною мови. 156 – 161

137. Порівняльна характеристика прислівників і прикметни- 162 – 166
ків. Основна граматична ознака прислівників.
138. Практичне ознайомлення з формами ступенів порівнян- 167 – 171
ня прислівників (без уживання термінів).
139. Тренувальні вправи на утворення форм ступенів порів-
няння прислівників. Списування.
140. Спостереження за вживанням у мовленні прислівників - 172 – 176
синонімів.
141. Спостереження за роллю у мовленні прислівників – ан- 177 – 181
тонімів.
142. Значення прислівників в текстах. 182
143. Однорідні другорядні члени речення, виражені прислів- 183 – 186
никами.
144. Тренувальні вправи на вживання однорідних членів ре- 187 – 191
чення, виражених прислівниками.
145. Розвиток зв’язного мовлення. Як писати замітки.
146. Спостереження за роллю прислівників у художніх і нау- 192 – 195
ково-популярних текстах.
147. Використання присл-ів у мовленні. Письмовий переказ.
148. Контрольна робота №8.
149. Аналіз к.р. Повторення вивченого про прислівник.
150. Узагальнюючий урок з теми „Прислівник”.
Мовна тема (дієслово, прислівник).

Повторення вивченого в 1 – 4 класах ( 20 год )

151. Текст, його головна думка. Заголовок до тексту. 196 – 199
152. Вправи на визначення головної думки тексту. 200 – 202
153. Порядок виконання звуко-буквеного аналізу слова. 203 – 204
154. Усне переказування змісту текстів. Добір заголовків.
155. Розвиток зв’язного мовлення. Про себе та про інших.
156. Порядок розбору слова за будовою. 205 – 208
157. Вправи на розбір слів за будовою. Диктант.
158. Комплексні вправи та аналіз текстів, добір до них заго- 209 – 212
ловків. Спостереження за роллю префіксів у словах.
159. Конструктивні вправи із спільнокореневими словами, 213 – 217
вживання їх у реченнях, зв’язних тектах.
160. Спостереження за змістом та інтонацією речень, різних 218 – 223
за метою висловлювання. Речення, ускладнені однорід-
ними членами.
161. Вправляння у встановленні зв’язку слів у реченнях.
162. Контрольна робота №9.
163. Аналіз к.р. Спостереження за вживанням числівників 224 – 226
у мовленні.
164. Вправи на спостереження за роллю дієслів у мовленні. 227 – 230
165. Розвиток зв’язного мовлення. Редагуємо самі.
166. Граматичний аналіз дієслівних форм різних часів. 231 – 232
167. Вправи на нормативне вживання в мовленні граматич- 233 – 235
них форм вивчених частин мови.

168. Конструктивні вправи на вживання вивчених частин 236 – 240
мови.
169. Колективна усна розповідь на тему „Наш рідний край”.
170. Узагальнюючий урок за рік.


Розвитку зв’язного мовлення - 9
Контрольних робіт - 5
Мовних тем - 2
Диктантів - 2
Списування - 1
Письмовий переказ - 1
Тематичних - 2


Создан 21 ноя 2007



  Комментарии       
Имя или Email


При указании email на него будут отправляться ответы
Как имя будет использована первая часть email до @
Сам email нигде не отображается!
Зарегистрируйтесь, чтобы писать под своим ником